English
Pomoć
Promjena zaporke
Promjena kontakt podataka
Privole za obradu podataka
Popis provjerenih primatelja
Provjera transakcije
Storno platnih naloga
Storno deviznih naloga
Kalkulatori
Tečajna lista
Kreditni kalkulator
Kalkulator štednje
Erste Asset Management kalkulator
Kalkulator valuta
IBAN kalkulator
Kraj rada
NetBanking
Erste NetBanking
Demo
Često postavljena pitanja
Građani
Više o usluzi
Korisnička Uputa
(4,29 MB)
Poslovni subjekti
Više o usluzi
Korisnička uputa
(2,49 MB)
Česta pitanja
Što učiniti ako blokirate uslugu, izgubite Display karticu ili zaboravite korisničko ime i/ili zaporku?
Nakon tri neuspješna pokušaja unosa jednokratne zaporke generirane Display karticom automatski se blokira pristup Erste NetBanking usluzi za identificiranog korisnika!
Za ponovno aktiviranje servisa (deblokadu), narudžbu nove Display kartice ili potrebe za novim korisničkim imenom i/ili zaporkom, (zbog sigurnosne procedure) korisnik se treba osobno obratiti u poslovnicu Banke ili uputiti telefonski poziv korisničkoj podršci!
Povratak
Povratak na prijavu
Molimo pričekajte . . .